söndag 12 oktober 2008

Att sakna en låt / "Cover me in gasoline"

Idag är det grannyra och hela gotland kommer samlas vid kajsarporten för att avundas de som ska dela på postkodmiljonärens 59 miljoner. Om Hedvig Sandelius (min So-lärare) av någon anledning inte skulle vara där så rapportera till mig, skulle nämligen bli rätt förvånad om hon skulle missa ett event som hon sedan kan återberätta för oss på måndag med sin giriga avundsjuka i blicken.


Men medans andra inväntar problemet med vart de ska göra av alla sina tusenlappar så sitter jag och febrilt söker igenom min dator efter my chemical romance låt "Heaven help us" som jag är helt beroende av. Dock så finns det inga spår av den någonstans och jag vill verkligen ha den. Lägger upp en youtub-video med låten, råkar ni känna igen eller rent av ha den liggande. Skicka en kommentar.

0 Kommentar(er):