tisdag 30 september 2008

Mästerligt Borg!


Killarna höll inte riktigt lika hög standard som tjejerna igår, men det fanns massor av godbitar även ikväll. Johan var sådär som bara en ung människa kan vara, spontan och glad. Lars fick mig nästan, men bara nästan i tårar och Kevin Borg charmade mig med sin traggliga svenska och en röst som skulle få vilken världsproducent som helst på fall.

Min andra förhandsfavorit Robin B höll inte riktigt måttet, men han hade något i blicken som påminnde om Zac Efron. Det kan gå hem hos tjejerna. Kvällens botten-napp heter Elias och känns för mig lika anonym som ett paket mellanmjölk på ica, tror dock ändå att han inte åker ut.

För när det gäller det så är det mellan Jesper och Rasmus. Robin E har dock ena foten över kanten, men jag skulle tro att han blev kvar en vecka till.

Juryn gör förövrigt ett underbart jobb med sin konservativa kritik, om dem bara kunde övertala tv4 att låta alla 16 vinna idol 2008 så skulle allt vara perfekt.    

0 Kommentar(er):