lördag 20 september 2008

Kvällens Moment..


Återigen dags för en lördagkväll helt utan riktig underhållning. Musikmaskinen var somvanlgit småstel och riktigt segt. Dock måste man se klart hela eftersom man vill veta vilken låt som ligger högst upp på listan.

Har lyckats rensa lite bilder på Facebook och ska nu ta tag i min telefon och få in all musik i den.
Dock så är min telefon en av de värsta som någonsin existerat, pappa som är inne på sin andra drog den förra i väggen så den blev totalt värdelös. Den vägrar tänka snabbt, kan inte synkronisera sig med datorn, hakar upp sig på allt och vägrar vara kompis med mitt minneskort.

Jag har inte bestämt mig, men fundrerar på att välja ut en ny telefon jag vet fungerar och ha med den på årets önskelista. Fyller år om lite, lite mer än en månad!

Glöm föressten inte att sätta betyg på den nya layouten, det finns en liten widget i högerspalten.

0 Kommentar(er):