onsdag 24 september 2008

Då var min bäste man död.


Men fyra av fem är helt okej. Alla mina säkra favoriter utom Kenny gick vidare.
Det var i för sig en stor besvikelse, men det är som det är.
Och ska bara tydliggöra att jag även gillar Johan Palm och årets rödtott som jag kommer slåss för om det blir så att hon går vidare, Linda Pritchard.

Sen så ska Andreas Carlsson ha en enorm pik. Att man kan vara så tråkigt bitter och elak förstår jag inte, va lite mer som anders. Go och rund, som en björn.

Gårdsbaket blev iallafall lyckat trots stöddiga 6:or som tyckte att baket såg äckligt ut. De fick dock verkligen igen när de smakade på världens bästa mandazi.

2 Kommentar(er):

Johanna linnea petersson sa...

JA jillar o läsa din blogg :D:D

Emelie sa...

Min favorit är Said Hussein tror ja :D Synd att kenny åkte ut, han var också en av mina favoriter.