söndag 10 augusti 2008

"Är du släkt med recensenten Håkan Steen?"

Och så fick man lite feedback på kommentaren jag lämnat i en blogg.

Min Kommentar:

Troligen inte eftersom du nu hackar på Li. Hon hatar inte Sverige, hon tycker barai tneo m den svenska attityden med "jag är ful, fet och värdelös" fast vi i stort sett är perfekta. Hela intervjun är byggd på den. Läs mellan raderna, det lärde jag mig när jag gick i mellanstadiet

----
Och svaret:

Emil Sten: Håhå, ett riktigt Lykke Li-fan hör jag? Det fanns inte så mycket att läsa mellan raderna, och visst hade jag väl kunnat ge dig en poäng om det inte var för det faktum att hon dessutom sa att hon önskar att hon såg ut som en gammal prostituerad. Jag har svårt att se någon ironisk poäng i det.Det är förresten anmärkningsvärt att du inte fann någon ironi i mitt inlägg heller. Nu till något helt annat; Är du släkt med Håkan Steen, musikrecensenten? Honom har jag aldrig gillat. Men du ska ha tack för att du hoppade på mig med lite spännande kritik och förvirrat dravel. Hjonen som läser den här skiten i vanliga fall brukar köpa allt jag skriver

Källa: Higges Blogg

Jag tar det här som en elakhet utblandat med en komplimang, även som en lättnad eftersom så är jag glad över att jag slapp få en feedback i stora bokstäver som bara handlar om hur "emo" jag är och att jag borde hänga mig och elda upp mig.

0 Kommentar(er):