söndag 10 augusti 2008

Och där trillade poletten ner!

jag är otroligt trött. Kom hem för en stund sen. Var nere vid kallbadhuset och höll kiosken öppen, lyckades toll och med städa så den blev ren och fri från allt äckel som satt på bord och handfatet. ska dra lite mer om kiosken när jag lyckats bli varm, men innan det så kommer fortsättningen på sagan om Lykke Li.

I går kunde man läsa att Lykke Li uttalat sig mycket negativt om sitt hemland Sverige i en amerikansk musiktidning. Men nu dementerar sångerskan sina uttalanden i ett pressmeddelande. "Jag hatar absolut inte mitt land Sverige och svenskarna!" skriver hon bland annat. Hon anser sig både vara missförstådd och felciterad. Uttalandena var ironiskt menade, skriver hon och fortsättter: "Om man känner mig så vet man att jag har en konstig humor och kan vara väldigt ironisk". Hon avslutar pressmeddelandet med att be alla som tagit illa vid sig om ursäkt.

TTSpektra

/Emil

0 Kommentar(er):