tisdag 5 augusti 2008

Mera Uppskjutet!

Då var man åter fast i "antigen-allt-eller-inget-fällan" där man antigen får välja på att göra något av allt eller göra inget. Om vi ska ta den långa versionen så är det så att man oftast sitter hemma och inte gör någonting för att alla är borta och man inte behövs just den dagen på något annat håll heller. Någon dag senare så kanske det ringer i telefonen och en kompis vill hitta på något. då behöver du inte ens vänta i fem sekunder så ringer nästa. Plötsligt så har du hur mycket som helst att göra! Men nu ska jag iallafall jobba på torsdag, och kommer troligen gå på medeltidsmarknad innan det. Två flugor i en smäll alltså. Och så smsade min kusin Tobbe mig. Han undrar när jag kommer till götet. Skulle egentligen varit riktigt roligt att åka och se på Håkan Hellström, Broder Daniel, Kleerup, Lykke Li m.f. på "Way Out West" då, men tyvär så är det samma helg som pappa vill att jag ska följa med till Kalmar (eller Karlstad) på Rongedal och så ska jag antagligen jobba.

0 Kommentar(er):