lördag 23 augusti 2008

Jag är ingen fena på idrott.

Jag är kär i götet, på 5 timmar så lärde mig jag i stort sett hela city och kan hitta närmaste mcdonalds och de bästa affärerna på kortaste möjliga tid.
Jag har även stått upp i ett antal med flera kassar och min underbart tunga väska medans jag tagit mig runt i stan. Jag är absolut inget MVG-barn i idrott, om Ingmar läser det här så får han väldigt gärna räkna med det här i betyget.
Under min runda så hittade jag en affär som jag kommer besöka varje gång jag är i Göteborg eller Stockholm. Topman, som tillhör Topshop-kedjan är perfekt för mig. Enkla, snygga kläder till humana priser och så har de inga synliga märkeslappar (knapparna har dock inskriptionen "Long Live Denim").
Hittade även en mysig Skiv-affär på centralen. Priserna är så låga att det nästan känns som nedladdning. Jag ska dock ge en pik till Donken där de säljer en lilla menyn för 42 kronor.
Gotland är nere på 37 och Stockholm på 29 kronor.
Nu ska jag vila lite och göra mig iordning för kvällen. Midnattsloppet går av stapeln inatt, kom förbi om någon är i krokarna.

0 Kommentar(er):