onsdag 13 augusti 2008

Då var man först igen?

Jag måste verkligen börja dokumentera alla fynd jag gör. Någonstans i juli så köpte jag Katy Perrys Album som jag försökt få mig själv att recensera ett tag nu. Veckan efter var hon ny på singellistan och nu är hon 4:a på rix topp 6 och 10:a på sverige topp 40.
Lykke Li köpte jag direkt efter att hon smått börjat släppa little bit, min favoritlåt som jag hållit fast vid sen början är numera den nya hiten i USA.
Jag tycker själv att jag ibland faktiskt lyckas välja ut små favoritlåtar här och var som sedan på något sett blir den där mainstreamade favoritlåten alla laddar ner. Väldigt skrytsamt och egoistiskt, men det är så.
Dock så flashar jag inte med att jag gjort ett fynd, och visar att jag har något nytt i hörlurarna.
Och bara för att få det dokumenterat! Ni missar väl inte Miss Li och hennes kommande singel "Ba ba ba"?

0 Kommentar(er):