onsdag 6 augusti 2008

Då sitter man på radion igen.

Väntar på att en studio ska bli ledig så jag kan sätta igång med nästa poppåsen. Så fördriver tiden med att läsa boken "I värsta fall: en överlevnadshandbok för resor".
Riktigt bra att veta hur man rammar en grind.
Men tack vare det lilla felet i spelschemat på WisbyFM förra veckan så kan jag iallafall ta det lungt, har ju en show till godo så man ligger en vecka före.
Och imorgon så blir det jobb och medeltidsmarknad, har jag tur så hinner jag med en recension innan dess.

/Emil

1 Kommentar(er):

Krattis sa...

Grindrammning är ju alltid bra att ha...
Speciellt om man behöver ramma en grind...
Höhö. Tror för övrigt att jag är innehavare av den boken. Fantastiskt bra kunskap att veta hur man på bästa sätt hoppar ner i en konteiner full av pappkartonger.

//Carro

Glömt vem jag är? Du får en ledtråd: Mjösjöliden