lördag 14 juni 2008

Lykke har talat!


Som man frågar får man svar. Lykke Li chattade på ungdomssajten "Pea" och fick i stort sett bara sjuka frågor. Har valt att publicera ett antal.

AKKESO frågar:
19:00
är du finsk eller tysk?

LYKKE LI svarar:
JAG ÄR HÄLFTEN MAN HÄLFTEN KVINNA HÄLFTEN AFGHAN HÄLFTEN UTOMJORDING...


----

ALLE-THE-PWNER frågar:
19:15
asdad

LYKKE LI svarar:
prozac


----

MAXL frågar:
19:03
varför är dina musik videos lite ``udda``?

LYKKE LI svarar:
för jag är nog ganska knasig själv


Men så finns det en och annan seriös också:


KAFFEPAUS frågar:
19:17
hej Lykke Li! måste börja med att säga att jag tycker att din musik är fantastisk! rytmerna. texterna. din röst. så unikt! och här kommer min fråga: vad är din största inspirationskälla? vad är det som får dig att skapa dessa låtar? är det din barndom? människor i din närhet? livet? ha en bra sommar! /christina

LYKKE LI svarar:
inspirationen finns överallt men främst i mina relationer. Till mig själv och andra. Brustna hjärtan och ärrade själar


/Emil

0 Kommentar(er):