onsdag 4 juni 2008

Bio ikväll.

Det var meningen att jag skulle gå på bio imorgon. Nu blev det ikväll istället. Nog talat om det så är det snart, snart sommarlov. Vi värmde upp idag genom att hle klassen gå ner till glassmagasinet i hamnen och äta glass och kolla på mystiska fiskar i ankdammen vid almedalen.
Fiskarna var upp mot en halvmeter långa och röda eller svarta. Min spanskalärare Åsa blev helt orolig när jag visade en bild på ett krossat ägg som jag tog nere på skolgården. Ägget liknade nämligen de äggen som "hennes" fiskmås Carmen ruvade på. Dock var det inte Carmens ägg och Åsa återhämtade sig snabbt. Ska sätta mig och skriva lite intressanta recensioner och funderingar att publicera. Kommer det inte upp något snart så får jag skaffa mig mer fritid. (Hur det nu kan vara möjligt för mig få mer)

/Emil

0 Kommentar(er):