lördag 31 maj 2008

Social-fredag!


Att vara social iallafall en dag i veckan är obligatoriskt. Besöka en fritidsgård, filmkväll eller hoppa studsmatta är exempel på vad man kan göra. Jag blev erbjuden alla tre idag via sms, dock låg filmkvällen närmast och så lät det mysigast.
En otroligt äcklig film med blod, mördare och en otroligt krånglig handling som knappt kändes logisk blev stolpskottet som slutade med att man cyklade hem runt kvart i tolv. Och som en ren händelse kom båten med massor av bilar osm lyste upp toftavägen så jag slapp dö av rädsla när jag cyklade med bland annat Robyn och Säkert! på högsta volym. Tillslut rullade jag in på grusplanen hemma med Miss Li och kunde varva ner. Träffade även en nygammal bekant, fast det drar jag när jag är lagom pigg.

/Emil

0 Kommentar(er):