söndag 25 maj 2008

Men för i H-vete, Europa!


Den här veckan.. Jag har slösat bort massor av tid jag kudne solat, varit social och helt enkelt slappnat av. Nu är det över, Moskva nästa år och sverige kommer ta tävlingen lika seriöst och bli lika förbannade igen. Spelbolagen lägger sverige i topp trots att de vet vad som väntar, hela europa skriker sverige och glömmer oss i slutändan.

Men en 18:de plats så föreslår jag i all min helt onödiga vrede att Sverige, till Moskva 2009, skickar Björn Gustafsson och Gert Fylking med en truddelut på svenska som kommer gå under namnet "Äntligen! men egentligen".

Dålig förlorare? det menar ni inte! Med all respekt (om det nu finns någon kvar) Europa, Tävlingen är över, iallafall för Sverige. Godnatt, Tack för tolvan Malta och med 99.9% säkerhet så försäkrar jag er om att jag inte kommer jag inte recensera tävlingen nästa år.

/Emil

0 Kommentar(er):