torsdag 10 april 2008

Under hundralappen!

Som det var lovat så har jag letat upp lite album, de flesta ligger på Reahyllan hos CDON och Ginza. Tidsperioden för nedanstående skivors släpp är mellan 00-07.

Lars Winnerbäck - Efter natten bränder (Samlings-cd)
99 kr hos CDON - Köp här

The Ark - Prayer for the weekend
99 kr hos CDON - Köp här

Jimmy Eat World - Jimmy Eat World
159 kr hos Ginza - Köp här

Gaddamn - The Ultimate Collection
59 kr hos CDON - Köp här

Säkert! - Säkert!
49 kr hos CDON - Köp här

/Emil

5 Kommentar(er):

Anonym sa...

svar: grillat kycklingbröst, skitgott :D

Anonym sa...

Och du rekommenderar dessa skivor? Du råder oss att inte köpa dem? Vad är poängen?

Jaccozi sa...

Jag bara måste fråga...får du betalt, d.v.s. är det där "värvningslänkar"? I så fall kan jag trycka på alla men jag kommer nog inte köpa.

Anonym sa...

svar: yes det är jag :D

Pernilla Hellqvist sa...

hejdå fiende. hörs på måndag!