tisdag 8 april 2008

Brottslingar

Hittade en rad från tjuvlyssnat.se.
Känns som att vi gotlänningar får ta fram bondegafflarna och försvara våran ö.
___________________

Kassakön i Livsmedelsbutik, Karlskrona

Tjej: Alltså, jag tycker att alla brottslingar borde bli märkta på något sätt. Så att jag vet vilka jag ska akta mig för. Om man till exempel har våldtagit någon så måste man ha ett grön streck runt halsen och om man mördat någon så får man handen avhuggen… Fast det är klart. Då kanske de som blivit amputerade på grund av annat också blivit sedda som brottslingar.
Kille: Mitt förslag är utrymma Gotland, skicka dit alla brottslingar och bygga en hög jävla mur runt omkring.
Tjej: Men gotlänningarna då? Vart ska de bo?
Kille: De får bli antingen svenskar eller skåningar.

Källa: Tjuvlyssnat.se

/Emil

0 Kommentar(er):