måndag 28 april 2008

ESC närmar sig... Precis som allt annat

Igår var det premiär för inför ESC. Lyckades hålla mig framför teven större delen av tiden med avbrott för cykelprovning och glasshämtning, men annars såg jag allt. Skivan med alla låtar verkar ha ett hemligt releasedatum, så jag väntar med mina kommentarer.


För att lämna Eurovisionen så kan jag berätta att jag har lyckats komma fram till vad jag ska göra i maj! För er: (och mig som alltid glömmer) Emils "To-do-list may 08"


*2 Maj: Schlagerkväll på Kongresshallen
*6-8 Maj: Mångfaldsvecka och Amanda Jensens album ska inhandlas. (7 Maj)
*12-16 Maj: Jourvecka (Slava i skolans biblitoek, spelrumm eller matsal)
*17 Maj: Stockholm med gården.
*20, 22, 24 Maj: ESC!
*25 Maj: Releaseparty för Rongedals platta.

/Emil

0 Kommentar(er):