söndag 23 mars 2008

Historien upprepar sig.

Godis, godis, godis och ännu mer godis. Och så lyssar jag på Amy Winehouse. Det är väl ett bra sätt att fira det som händer idag? På påskdagen, som jag hade glömt varför vi firade. En av de saker man lär sig redan i ettan och jag har redan glömt bort det! Det känndes rent pinsamt att söka efter info om påskdagen på wikipedia, och tro det eller ej. Jesus UPPSTOD på påskdagen och inget annat. Så då var dagens mål redan klara: Äta godis, lyssna på musik och lära sig något nytt. Och klockan är inte ens tolv.
Slå den ni...

/Emil

1 Kommentar(er):

Anonym sa...

Är väl inte så svårt att lära sig nåt nytt om man inte kan nåt, hehe skoja. Äta godis är väl inget problem för dig men jag har match imorgon klockan 10:00 och jag äter inte godis 24 timmar innan, så där är ett problem. Lyssna på musik är väl det enda jag klarar av, men tyvärr så blir det Simon and Garfunkel eftersom att pappa köpte en dubbel-CD med dom idag. Så det du har klarat av är svårare för mig, trots att jag styr allt.