tisdag 11 mars 2008

Glad, ledig och en melodifestivalskiva.

4 dagar kvar! Sen smäller finalen av årets schalgercirkus av. Glöm inte att rösta på era favoriter. (alltså Rongedal)
Pernilla söjer Carola, jag sörjer poodels, anton sörjer sin "braiga" syn och jacob sörjer att han missade en fotbollsträning. finn felet? Förutom att jag försöker hitta något att skriva som så har jag även försökt göra den här tisdagen till en bra dag. Jag har varit trevlig, glad, posetiv och generös. Och jag lyckades! Men nu stirrar Mikkan på mig och vill ha datorn igen. Bäst att jag går innan hon börjar bränna med sin lasersyn.

I brist på snackisar / Emil

2 Kommentar(er):

Anonym sa...

"Anton sörjer sin "braiga" syn..." Om du menar mig så vill jag ha en förklaring, för det har jag aldrig sörjt över...

Anonym sa...

...Och när missade jag en fotbollsträning senast??? Förklara...