fredag 21 mars 2008

En Lååångfredag

Kriget mot windows fortsätter heroiskt men meningslöst.
Ungefär en fjärdedel av alla mina skivor är absolute-skivor.
Det är just de skviorna media player inte kan göra ett rätt på.
Sitter just nu och är helt in mood förbannad på det nu så att jag snart spricker.
Och att leta efter den rätta infon är totalt meningslöst. Den som har en lösning snälla ge mig den!
Jag skulle ge min själ för den. (Om jag inte redan har gett den till den felfria datorn då)
Vem som än styr allting. Ge mig styrka att slå sönder alla datorer.

2 Kommentar(er):

Anonym sa...

Sorry Emil. Om jag gav dig styrka att slå sönder alla datorer så skulle du få större makt än jag, tack vare den styrkan. Jag har ju förstås svaret men det får du lista ut själv.

Ska äta god mat nu, ha det bra med ditt data-problem, MvH///Jacob, han som styr allt!

P.S Mwohahahahahahahaaahahaha!!!D.S

Maandah sa...

Har samma problem som dej Emil!

Jacco säg nu hur man gör! ;)

//Amanda