torsdag 27 mars 2008

18 och nedräkning..

Till skillnad från Carro på gården så är jag inte rädd för att se slutet på något jag gillar. Jag är helt "terrified" över det. 18 avsnitt av vänner kvar sen har jag sett alla 238 avsnitt. Och jag började i slutet av januari! Självklart har de nu skrivit en rörande beskrivning till det sista avsnittet, som om jag inte redan var skärrad nog?
Kommer antagligen att lyckas se alla avsnitt innan måndag. Men om inte, Do NOT talk about it!





The six of them have been there for each other trough all the ups and downs of becoming adults. Now it's their last day together, a day of momentous events and last-minutes surprises. Even as the friends make major decisions on their futures, there is a bond between them that will last forever, no matter where their paths lead.





/Emil

0 Kommentar(er):