fredag 22 februari 2008

Stockholmsnatt

Nu är stadshusbesöket över. Pappa släppte av mig vid hotellet för att jag skulle ta mig till kojs. Efter 5 minuter fick jag ett sånt sug efter Donkenmat. Ut från hotellet och ner på donken ett antal meter därifrån. Sitta själv i min vanliga stil och äta salta pommes frites. (varför måste de salta åt en?) Och bara för "spänningens" skull så gick jag ner i tunnelbanan, bara för att få göra det. Hemskt med fyllon, ungdomar och sura människor. Men jag höll minen och såg ut osm en äkta drivarunge med hög musik och kaxig min. (den attityden är snart oscarsnominerad)
Hursomhelst har pernilla sms:at om att hon vill spela bonk, hoppas du fick en plats fast jag inte kunde reservera en. Clara svarar inte i telefon när jag hittat ett mcr och kent-fan mitt ute på gatan och jakob, anton m.f verkar vara upptagna på annat håll vid midnatt.
Godnatt

/ Emil blund

1 Kommentar(er):

Anonym sa...

Helt plötsligt verkar det kul att driva runt i Stockholm utan att göra någonting.

Ja du, jag var upptagen med att sova. Du hade inte strömavbrott halva kvällen i alla fall...