lördag 16 februari 2008

Do you remember?


Ikväll är det Melodifestival. Ett av pappas åka-runt-och-jobba-med-band (Rongerdal) deltar så vi kör väl på nattvaka.

Lyckades med mitt höga IQ radera 100 bilder ur kameran idag. Så bye bye flygplansbilder, arlanda, lite apor och tuktuk turen. Pressar på solstolen de sista dagarna för att bli så brun som möjligt, kommer säkert ligga för länge och få kräftfärg sista dagen. Har fortfarande inte hittat alla souvenirer ännu, men det löser jag imorron på en sista trip till bansaladan.

Middagen på bajen gick riktigt bra, skara skaran stannade hemma men vi hade kul iallafall.

Jag är hemma och på gården tisdagkväll. Då SKA ni få spö i bonk. :)


Toodeloo Emil

2 Kommentar(er):

Anonym sa...

NÄSTAN tur att man inte är på Gården på tisdag då, hehe. Rongerdals kan bli farliga, men jag måste vara på ett knattedisko, hoppas att vi får se ändå!

Ha det så bra Emil!

MvH Jacob!

Anonym sa...

du din skitunge! ;) gissa då: igår, på sista (13 kort) då gick jag ut efter TRE varv. hur coolt är inte det på en skala!

så kom inte och tro att du ska spöa mig hörredudu..

hoppas du har det bra,
pernilla