onsdag 13 februari 2008

2 döda hundar och 1 happy hour?


Sista veckan och man solar! Nästa måndag börjar resan hem mot sverige och vardag.

Men jag är fortfarande i thailand och njuter av solen. så varför tänka på allt grått? ^^.

För er som inte vet så har familjen snorklat och bild från ön finns i förra inlägget.

Shoppade lite igår, kommer troligen att ha pengar kvar när jag kommer hem, Inga roliga saker i butikerna.

Har för övrigt happy hour en timme varje dag oavbrutet i en vecka nu.

Köp en drink få två på köpet . Jättekul att supa sig två stora Island quencher Alldeles själv!

såg även två döda hundar i byn utanför hotellet. Tror jag dricker några extra cocktails imorron.


/Emil




3 Kommentar(er):

Anonym sa...

Hej Emil! Gården hälsar!

Hoppas att du har det bra nere i Thailandet, vi börjar faktiskt tycka att det blir tråkigare på Gården...

Som sagt hälsar Gården och jag hoppas att du har det bra

MvH Jacob

Anonym sa...

Tjena, du där i landet "dröm".
Skulle vara kul om du kunde fixa en tändsticksask till mej, gärna av den billigaste sorten... jag är en liten samlare se... Annars hade det varit trevligt med lite kryddor, typ starkt. nu ska det bli minusgrader här så välkommen hem du. heja crille sjögren, urk!
hanna har inte varit här än, vi hälsar. bada,snorkla o ha kul

Anonym sa...

Det var kjell o andra på gården som sa det förra